понедельник, 27 декабря 2010 г.

Новорічна ідея!

На скільки я не люблю Дашу Коломієць з програми "Тін-тайм" на Новому, але іноді все таки мені доводиться дивитися цю передачу (поки малечу годую)), але вона підкинула мені гарну ідею! Вона пропонує надсилати листівки незнайомим людям, а я от вирішила таким чином підняти настрій своїм знайомим, які живуть в інших містах! Ніхто не очікує отримати листівку, а тут такий сюрприз! Думаю їм буде дуже приємно! Тим більше з віком цей новорічний настрій доводиться самим собі створювати за тими клопотами - а я трішки допоможу в налаштуванні на позитивно-новорічний лад! А то вже майже всі привітання і листівки ми відправляємо користуючись інтернетом, а за деякий час ці повідомлення все одно видаляються і не залишається жодної памяті!

Памятаю, коли я була маленька обожнювала роздивлятися листівки, які отримували мої батьки!! Нічого не розуміла, що там написано, але малюнки роздивлятись обожнювала! А ще мені подобалось, що їх було так багато! Навіть зараз іноді люблю дістати листівки, які колись отримувала я і передивлятися.. Це ж така памятка!!

Все! Вирішено! Підемо сьогодні з Міланою за новорічними листівками!!

(У батьків точно була така листівка! Ностальжі..)

Комментариев нет: